HTML

Miner.hu kereső

Wii Wii Wii

Ami a hírekből kimaradt, de érdemes lehet tudni róla.

Wii hírek

Nincs megjeleníthető elem

Nintendo-Wii.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Lusuka: egeszseg-figyelo.com/ (2021.12.08. 21:41) Super Mario Galaxy
  • Sanoj: Üdv A wii wi-fi beállítása tényleg nem bonyolult, pár kattintás és kész. De maga a netezés egy ra... (2011.02.09. 10:57) A Wii és a Wi-fi
  • langolier: @karcsi97 Meghalt a blog, senki sem válaszol neked. Kell hozzá a Wii is, a Wii Fit csak egy irányí... (2009.02.05. 23:34) Wii Fit
  • nagy imre: szar a honlapod de viszont jó játékok vannak benne! :I (2008.11.01. 14:44) Kölcsönkapott játékok
  • katissza: Szia! Kéépzeld, e-bay.com-on most nagyon olcsón tudsz rendelni, én most rendelem pont, 140USD-ért,... (2008.08.02. 10:37) A Wii nem mozgat meg - annyira

Wii Fit

2007.07.14. 12:22 Bártházi András

A Nintendo a legutóbbi E3 játékkonferencián már megint egy érdekes dolgot mutatott be, a Wii Fit nevű játékot. A játék lényege hogy mozogjunk, s egy új kiegészítő jár hozzá, amit a padlóra kell helyezni. Az érzékelője gyakorlatilag több pontos nyomásérzékelő, s meg tudja állapítani, hogy éppen hol a súlypontunk, kb. milyen pózban állunk (előre-hátra, jobbra-balra dőlünk, hogy mely lábainkkal állunk rajta). Megint egy gyűjtőjátékról van szó, több lehetőséggel. Vannak tornára hajazó (a jógától a fittnesszig), táncos és sportos (focis-fejelős) játékok. Íme az előzetes:

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wiirsli.blog.hu/api/trackback/id/tr72117906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mese 2008.01.31. 21:49:17

Újabban már sportolni sem lehet számítógépes "kütyük" nélkül?

Bártházi András · http://barthazi.hu 2008.01.31. 22:32:34

Újabban már sportjátékot sem lehet játszani ilyen megjegyzések nélkül? :)

eva 2008.05.03. 19:36:59

és ilyet hol lehet venni? a hivatalos verzió szerint április 25 óta árusítják itthon is.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2008.05.03. 22:02:14

Én a Media Markt-ban vettem meg, 25e Ft-ért. Ott szerintem lehet kapni, persze ki tudja mennyire fogyott el. Részemről csak ajánlani tudom, engem motivál(t) a mozgásra.

Sea 2008.06.14. 23:24:43

Sziasztok!

egy hónapja vettem meg a Wii Fittet,előtte a Wii sports volt meg.mióta megva a kollégáim is ide járnak hétvégente egy kis játékos mozgásra:) személyes példám szerint -4 kiló eddig.naponta 1-2 órát mozgok a Fittel úgy,hogy csak "másnap" veszem észre amikor felébrdek ( izomláz) stb.eddig a hosszú munkanap után alig vártam,hogy az ágyba essek..most meg azt várom,hogy a balance boardra lépjek:)))) jártam konditerembe is,de a munkám miatt max 1 órát tudtam zuhanyzással,egyéb készülődéseket beleszámítva a terem zárásig eltölteni.semmi eredményt nem éreztem,mert nem volt trénerem a gépeket meg analfabéta módon használtam..valszeg.nem volt semmi változás,pedig keményen dolgoztam ott is.most a szombám közepén,egy óra mozgás után úgyérzem magam mint akkor amikor a balesetem előtt sport meccsere készültem..én csak ajánlani tudom mindenkinek! mondhat bárki bármit,játszani mindenkinek kellene mozogni meg pláne..lehet otthon ülni is,lehet a WII nem egyenlő egy igazi trénerrel de én inkább a WIIt ajánlom mint pé a PS3at amivel csak a popsim nő...

Bártházi András · http://barthazi.hu 2008.06.15. 20:48:12

Több hét után is bejön a dolog, továbbra is ajánlom. :)

fruh 2008.11.30. 11:17:57

a wii fit-hez kell a nintendo wii,vagy elég ha csak a wii fitet veszem meg?

karcsi97 · http://fdsfdsfsfsd 2008.12.04. 19:04:32

sziasztok a wii fit hez kell nintendo wii is aki elmondja elöre is köszi

karcsi97 · http://fdsfdsfsfsd 2008.12.04. 19:05:33

sziasztok ki tudja hhogy a wii fit hez kell nintendo wii??? elöre is köszi aki elmondja

langolier 2009.02.05. 23:34:50

@karcsi97
Meghalt a blog, senki sem válaszol neked. Kell hozzá a Wii is, a Wii Fit csak egy irányító.

Azért kár, hogy nem ír ide senki, jó lenne magyar wii blogot olvasni. Rá is keresek, hátha.
süti beállítások módosítása