HTML

Miner.hu kereső

Wii Wii Wii

Ami a hírekből kimaradt, de érdemes lehet tudni róla.

Wii hírek

Nincs megjeleníthető elem

Nintendo-Wii.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Lusuka: egeszseg-figyelo.com/ (2021.12.08. 21:41) Super Mario Galaxy
  • Sanoj: Üdv A wii wi-fi beállítása tényleg nem bonyolult, pár kattintás és kész. De maga a netezés egy ra... (2011.02.09. 10:57) A Wii és a Wi-fi
  • langolier: @karcsi97 Meghalt a blog, senki sem válaszol neked. Kell hozzá a Wii is, a Wii Fit csak egy irányí... (2009.02.05. 23:34) Wii Fit
  • nagy imre: szar a honlapod de viszont jó játékok vannak benne! :I (2008.11.01. 14:44) Kölcsönkapott játékok
  • katissza: Szia! Kéépzeld, e-bay.com-on most nagyon olcsón tudsz rendelni, én most rendelem pont, 140USD-ért,... (2008.08.02. 10:37) A Wii nem mozgat meg - annyira

A Wii és a Wi-fi

2006.12.28. 19:01 Bártházi András

A Wii egyik érdekes lehetősége, hogy netre lehet kötni. De nem ám elavult madzaggal, hanem az otthoni Wi-fi-t használva erre a célra. A Nintendo részéről tervbe van véve egy céleszköz, mely a Wii felé osztaná meg a netet, ez azonban még nem elérhető, így a meglevő hálózatunkra kell szorítkozni. Ami nálam adott volt, egy hagyományos Wi-fi-s router személyében, amitől féltem viszont, hogy hogyan kell majd vajon beállítani. Elsőnek hagytam is a fenébe a dolgot, és kijátszottam magamat, aztán nekiveselkedtem, hogy végigverekedjem magam a beállításokon. A hálót WEP titkosítás védi, attól féltem a legjobban, hogy majd esetleg le kell kapcsolnom, ha a Wii-vel is netezni szeretnék. Ezzel szemben, és a hosszúra nyúlt bevezető után a beállítás körülbelül két kattintás és a jelszó beírása volt. A konzol kilistázta a rendelkezésre álló, elérhető hálózatokat azok jelminőségével együtt, abból kiválasztva a sajátot, egyből kérte is a WEP jelszót. Ezt bepötyögve leellenőriztve, hogy van-e net, és meg is voltam. Ezután vad update-elésbe kezdett, kétszer is frissítetve a szoftverét (konkrétumot nem tudok, hogy mit). A korábbi Wi-fi-s tapasztalaimra épülő félelmem alaptalan volt, ennél szebben és egyszerűbben nemigen lehetett volna megoldani ezt a beállítást.

10 komment

Címkék: internet wii wi-fi wep update

A bejegyzés trackback címe:

https://wiirsli.blog.hu/api/trackback/id/tr3524755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fantos 2007.02.14. 17:08:43

vettem egy SUB AA nadzagot és összekötötem a gépel a Wii-t akkor most azt baszhatom és ez a Wi-Fi kell?

Fantos 2007.02.14. 17:09:53

USB akart lenni

TCS 2007.02.18. 10:40:00

Hello! Nekem van wifi routerem,de sehogy se tudom beállítani a wii netet. Leírnád kérlek lépésről lépésre, hogy hogyan kell beállítani? Válaszod előre is köszi.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.03.22. 13:47:10

Fantos: Igen, csak Wi-fi-vel működik.

TCS: Hol akadtál el? Régen csináltam, de minden egyértelmű volt.

yoshi23 2007.06.02. 11:42:57

de hát akkor miért árulják azt a cuccot aminek egyik vége usb amit bedugok a wii-be a másik peidg egy sima telefonkábel bemenet.....ha csak wi-fi működik?

Bártházi András · http://barthazi.hu 2007.06.02. 18:15:28

yoshi23: "A Nintendo részéről tervbe van véve egy céleszköz". Gondolom ilyet árulnak. A bejegyzés írásakor még nem volt elérhető a madzagos megoldás, ezek szerint most már igen.

András · http://tomographyblog.com 2007.11.25. 01:23:29

Hello,
nekem otthon LinkSys routerem van, ami képes 128 laptopot kiszolgálni egyszerre, de a Wii nem látja a hálózatot. Hogy lehetne mégis beállítani? Légyszi segíts, mert egyszerűen beleőszülök a sok kattingatásba, és nem szeretném megutálni a konzolom emiatt :)
Ha szabad kérnem, írj az email cimemre.
András

willam 2007.11.30. 20:49:48

András · tomographyblog.com 2007.11.25. 01:23:29
Hello,
nekem otthon LinkSys routerem van, ami képes 128 laptopot kiszolgálni egyszerre, de a Wii nem látja a hálózatot. Hogy lehetne mégis beállítani? Légyszi segíts, mert egyszerűen beleőszülök a sok kattingatásba, és nem szeretném megutálni a konzolom emiatt :)
Ha szabad kérnem, írj az email cimemre.
András

Hali András!!!
a Wii menüben állitsd at a teruleti beallitasokat Angolra es lám menni fog az internet stb.....

Atekk 2009.12.29. 03:31:06

Hello, remélem válaszoltok.
Nekem is links ruterem van, és szeretnék a wiire netet végig csináltam az egész procedurát az utolsó lépésig de nem tudom miért a wii nem fejezibe az utolsó letöltést. Lécci segitsetek.
köszi Ati

Sanoj 2011.02.09. 10:57:16

Üdv

A wii wi-fi beállítása tényleg nem bonyolult, pár kattintás és kész. De maga a netezés egy rakás szar. Főleg, hogy csak az Opera áll majd rendelkezésedre.
Jó pofának tűnik, hogy wii-vel netezhetsz, de semmi több, élvezhetlen. Nekem legalább is!
süti beállítások módosítása