HTML

Miner.hu kereső

Wii Wii Wii

Ami a hírekből kimaradt, de érdemes lehet tudni róla.

Wii hírek

Nincs megjeleníthető elem

Nintendo-Wii.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Lusuka: egeszseg-figyelo.com/ (2021.12.08. 21:41) Super Mario Galaxy
  • Sanoj: Üdv A wii wi-fi beállítása tényleg nem bonyolult, pár kattintás és kész. De maga a netezés egy ra... (2011.02.09. 10:57) A Wii és a Wi-fi
  • langolier: @karcsi97 Meghalt a blog, senki sem válaszol neked. Kell hozzá a Wii is, a Wii Fit csak egy irányí... (2009.02.05. 23:34) Wii Fit
  • nagy imre: szar a honlapod de viszont jó játékok vannak benne! :I (2008.11.01. 14:44) Kölcsönkapott játékok
  • katissza: Szia! Kéépzeld, e-bay.com-on most nagyon olcsón tudsz rendelni, én most rendelem pont, 140USD-ért,... (2008.08.02. 10:37) A Wii nem mozgat meg - annyira

Kölcsönkapott játékok

2008.01.27. 22:28 Bártházi András

Nejem kollegájától kölcsönkaptam egy halom Wii-s játékot, az utóbbi másfél hét ezek kipróbálgatásával telt. A következő bejegyzésekben bemutatok majd egy-egy játékot, ebben viszont azokat, melyek (bejegyzésnyi) szót sem érdemelnek. Hozzáteszem, engem a Wii-n az eredeti, vagy az igen jól eltalált játékok fognak meg, ezért vettem meg ezt a konzolt ugyanis. Olyan játékokat keresek, melyek gyorsan bedobnak a mélyvízbe, s rövideket is lehet velük játszani.

Harry Potter and the Order of the Phoenix

A játék egy szokásos 3D-s mászkálós, kicsit harcolós játék, és a szokásos módon: a kontrollerek használatának betanításával kezd. Bár viccesnek tűnhet, hogy varázsolni, tárgyakat mozgatni a varázspálca feelingű Wii kontrollerrel lehet, de már itt az elején, a betanításkor meguntam az egészet.

Call of Duty 3

Ez egy kifejezetten lövöldözős, második világháborús, katonás 3D-s játék. Az irányítása elmegy, de a trenírozás első percében lelőttek easy módban, így korán elment tőle a kedvem. A grafikája egyébként nem lenne rossz, de nem ez érdekel. :)

Pirates of the Carribean: At the world's end

A Karib tenger kalózai című film egy részét sem láttam eddig, valahogy nem voltam rá kiváncsi (majd egyszer azért megnézem). Ennek a játéknak a motorja valószínűleg ugyanaz, mint a Harry Potteré, itt a viccesnek szánt rész a kontroller = kard hasonlat, de ezen sem röhögtem, a játék elején ment a süllyesztőbe.

Driver: Parallel lines

Autóvezetős. Ott kezdődik a sztori, hogy üldöznek a rendőrök, s neked el kell menekülnöd. 3D-s kinézet, irányíthatatlan autó, miután összetörtem a kocsit, a rendőrök letartóztattak. Valahogy mintha hangulata sem lett volna semmi, csak száguldozni fel-alá (nem igazán derült ki, mit kéne csinálnom, hova kéne eljutnom pontosan).

Scarface: The world is yours

Lövöldözős, 3D játék, nyírj ki mindenkit, aki mozog stílusban. Mivel semmi egyedit nem fedeztem fel benne, korábbi élményeimhez kapcsolódóan első körben lelőttek, így ez a korong sem volt sokáig a Wii-mben...

Splinter Cell: Double agent

Valahogy az Ubisoftos játékok bejönnek, ez annyira nem. Szintén egy lövöldözős, 3D-s játék, nem túl sok extrával ezen a téren.

Egyebek

Hogy ne az legyen a vége, hogy csak fikázni tudok, a következő játékok voltak azok, amik tetszettek, s melyekről bővebben is írni szándékozom:

  • Kororinpa
  • Tiger Woods PGA Tour 2008
  • Far Cry: Vengeance
  • Blazing Angels: Squadrons of WWII
  • Mercury Meltdown
  • Super Paper Mario
  • TMNT
Rövidesen jönnek tehát ezek beszámolók - amint tudok megint egy kis időt szakítani a megfogalmazásukra.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wiirsli.blog.hu/api/trackback/id/tr34314112

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Turulcsirip - Bártházi András 2008.01.27. 22:29:21

[...]Na, nekiálltam a Wii-s játékok bemutató sorozatának:[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FB2 · http://fb2.hu 2008.01.27. 22:34:29

En a Splinter Cell sorozatot nem a Wii-n szoktam, de: ha neked ez lovoldozos jatek, akkor rosszul jatszod! :-)

Bártházi András · http://barthazi.hu 2008.01.27. 22:56:08

FB2: a kiigazítást szívesen veszem - ezek azok a játékok, melyek elsőre nem fogtak meg, s könnyen lehet, hogy csak az első benyomásaim voltak a rosszak - a valódi játékmenetig pedig el se jutottam. :) Mivel elég sok játék beesett, inkább azokra koncentráltam, melyek egyből megfogtak. Érdekes különben, hogy a lövöldözős Far Cry is megfogott, na de majd erről írok.

csomák · http://csomak.hu 2008.06.07. 09:56:28

ez eléggé félresikerült cikk. van játék, amit szeretsz wii-n?

Bártházi András · http://barthazi.hu 2008.06.15. 20:46:33

csomák: Miazhogy! Super Mario Galaxy, Paper Mario, Wii Fit, Wii Sports a kedvenceim.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2008.09.24. 21:53:33

Szia!
Első blikkre én sem értettem a Driver Paralell Linest, de mióta értem a kezelést, már késtzer végigvittem a játékot. Szuper. Ha lefelé irányítod a nunchukot, akkor gyorsít az autó.

nagy imre 2008.11.01. 14:44:58

szar a honlapod de viszont jó játékok vannak benne! :I
süti beállítások módosítása