HTML

Miner.hu kereső

Wii Wii Wii

Ami a hírekből kimaradt, de érdemes lehet tudni róla.

Wii hírek

Nincs megjeleníthető elem

Nintendo-Wii.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Lusuka: egeszseg-figyelo.com/ (2021.12.08. 21:41) Super Mario Galaxy
  • Sanoj: Üdv A wii wi-fi beállítása tényleg nem bonyolult, pár kattintás és kész. De maga a netezés egy ra... (2011.02.09. 10:57) A Wii és a Wi-fi
  • langolier: @karcsi97 Meghalt a blog, senki sem válaszol neked. Kell hozzá a Wii is, a Wii Fit csak egy irányí... (2009.02.05. 23:34) Wii Fit
  • nagy imre: szar a honlapod de viszont jó játékok vannak benne! :I (2008.11.01. 14:44) Kölcsönkapott játékok
  • katissza: Szia! Kéépzeld, e-bay.com-on most nagyon olcsón tudsz rendelni, én most rendelem pont, 140USD-ért,... (2008.08.02. 10:37) A Wii nem mozgat meg - annyira

Wii Tennis négy személlyel

2007.06.15. 09:46 Bártházi András

Kicsit elmaradtam a Wii élményekkel, egyszerűen azért, mert eddig nem történt semmi említésre méltó. De most. :) Netvibes-os fejlesztő kollegákkal sikerült teniszezni egy kicsit, s egyszerre négyen játszottunk. Sajnos nem éjszakákba nyúló játékról beszélhetünk, de így is élmény volt.

A négy fő játéka körülbelül olyan, mint a két főé, ezzel nem is árultam el azt hiszem nagy újdonságot. A játék osztott képernyőn zajlik, egyik oldalon az egyik két játékos szemszögéből a meccs, a másik oldalon a másik két játékos szemszögéből. A játék szokás szerint jól ment, egész addig, amíg tudtam hogy hol vagyok a pályán, és melyik figura az enyém, azaz az első szett elejéig. Ebben a menetben le is aláztuk az ellenfelet. Utána viszont úgy megkavarodtam, hogy csak csapkodtam össze-vissza. A konzol ide-oda tett a pályán, és sohasem sikerült elkapnom időben, hogy melyik is az én figurám. Lehet, hogy azért, mert két kék inget viselő játékos is volt a pályán, nem tudom.

Azt hiszem, hogy felfedeztem egy különbséget is a francia Wii Tennis és a "magyar" Wii Tennis között, ebben nem vagyok teljesen biztos. Az eddig általam játszott játékoknál a játékos feje felett mindig megjelent a nevük, segítve ezzel is a beazonosításukat, most viszont nem, s ennek nem tudom az okát. Egyébként a japán Wii videókon is látni a teniszt illetően apró különbségeket, szóval hajlok arra, hogy simán más verziókat értékesítenek Nintendóék a különböző piacokon.

A játék egyébként jó volt, sajnálom, hogy nem játszhattam még többet vele, szerintem egy kis gyakorlás után jobban belejöttem volna. De volt egy másik játék is, a Mario Strikers Charged nevű foci...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wiirsli.blog.hu/api/trackback/id/tr1499014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása