HTML

Miner.hu kereső

Wii Wii Wii

Ami a hírekből kimaradt, de érdemes lehet tudni róla.

Wii hírek

Nincs megjeleníthető elem

Nintendo-Wii.hu

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • Lusuka: egeszseg-figyelo.com/ (2021.12.08. 21:41) Super Mario Galaxy
  • Sanoj: Üdv A wii wi-fi beállítása tényleg nem bonyolult, pár kattintás és kész. De maga a netezés egy ra... (2011.02.09. 10:57) A Wii és a Wi-fi
  • langolier: @karcsi97 Meghalt a blog, senki sem válaszol neked. Kell hozzá a Wii is, a Wii Fit csak egy irányí... (2009.02.05. 23:34) Wii Fit
  • nagy imre: szar a honlapod de viszont jó játékok vannak benne! :I (2008.11.01. 14:44) Kölcsönkapott játékok
  • katissza: Szia! Kéépzeld, e-bay.com-on most nagyon olcsón tudsz rendelni, én most rendelem pont, 140USD-ért,... (2008.08.02. 10:37) A Wii nem mozgat meg - annyira

Hogy sikerült beszerezni?

2006.12.26. 19:03 Bártházi András

A Wii jelen pillanatban (karácsony előtt mindenképp) hiánycikk, így a beszerzése nem csak annyiból áll, hogy az ember bemegy a boltba, leemeli a polcról, és a kasszánál kifizeti, az egyébként (számomra) elfogadható, 70.000 Ft környéki árát (a hivatalos ár 69.900, de láttam már 73.000 Ft-ért is).

A helyzethez képest annál egyszerűbben, mint ahogy én csináltam, szerintem nem is lehet beszerezni. A karácsonyi bevásárlás kapcsán látogattam meg a Pólus Centerben levő Media Marktot, és megnyugvással konstatáltam, hogy bizony csak az XBox 360 van nyomva (ami nekem még véletlenül sem, de erről talán majd máskor), a fiatalság játszik is rajta ezerrel. Wii egy szál se, még a polcát sem találtam. Nem tudom, hogy milyen megfontolásból, de megkérdeztem egy eladótól, hogy nincs-e eldugva a huszadik polcon, erre jött a válasz, hogy ugyan nincs, de aznapra várnak egy szállítmányt. Mondom akkor kérnék egy telefonszámot, hogy majd érdeklődök, mi a helyzet (más boltot már előző napokban felhívtam 2x-3x, hasonló ígéret volt, eredmény nem). Az eladó erre azt mondta, hogy ácsi, ő kér egy nevet és telefonszámot, mert 20-at várnak, és már 13-an vannak a listán. Gondoltam, hogy eléggé bíztatóan hangzik a dolog, és megadtam igen titkos adataimat. A bevásárlási körutat folytatva, még nézelődtem a környéken, amikoris kb. egy óra múlva csörgött a telefonom... Odamentem, kifizettem, megvolt. A történet pedig ennyi. :)

Nem vagyok nagy áruvadász, mint a fentiekből talán kiderült, de a megoldást ajánlani tudom az érdeklődőknek, hátha bejön. Pár nap próbálgatás után, jobb karomban izomlázzal csak ajánlani tudom a vételt: aki játszani szeretne, és nem a felbontás, sebesség és látvány csodálatában ugyanazt csinálni, amit egy 286-oson már a DOOM-mal is lehetett, annak itt a megoldás.

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás ajándék wii

A bejegyzés trackback címe:

https://wiirsli.blog.hu/api/trackback/id/tr6724438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása